Alamäki-päivä
Töissä oli kurjaa, mä en kuulunut siihen juttuun, tai kuuluin, mut väärällä tavalla ja mä niin toivoisin muutamia asioita siellä!
Tai ehkä mä en vaan tiiä oikeen omaa paikkaani?

Oli villiä lukee tuota ekaa kirjoitusta, ei siis runoa, vaan sitä pitempää, en ollenkaan muistanu miten mä olin sen lopettanu :)
Ei musta kyl "kynäniekaksi" ole, mut kunhan nyt omaksi "iloksi" ja terapiaksi kirjoittelee, napsii kuvia yms.
Ja ehkä joku lukeekin, ainakin uskollinen Rölli :D
Vois ehkä joillekin kertoa, että täältä voi lukee
kuulumisia yms.
Hmm

Mulla on sisäisiä patoutumia, joita mä en oikeen pysty kertoon muille, ja sit välillä kun on yrittäny raottaa verhoa jollekin toiselle, niin tuntuu et se toinen/toiset ei osaa käsitellä sitä mitenkään, eikä ne kysy, joten en osaa sitte jatkaa..
Tosin en mä sinänsä syytä, voi olla et ne ei vaan osaa käsitellä, ja sen takia ei kysy.
Tai ajattelevat, et kerron sit jos olen kertoakseni.
Sit mä en haluu nähä niitä..
Hmm

Tänään on hyvä masistella kaikki, kun on valmikks tällanen pöhelö olo, jotain sanoo, se että päivän pelastaa gossip girl- sarja, joka alkaa 20 min päästä, säälittävää, jo ittestänikin.
Tuo mignon-muna tuossa vieressä houkuttelee kamalasti.

Musta tuntuu, et mä tarttisin lomaa, tuo 4 päivän vapaa ei tuntunut yhtään miltään, viikko pitäis olla vähintään, et aivot lepäis ja sit taas jaksais töissäkin ihan erilailla.
Niin sis, kyl siellä töissä hyviäkin päiviä on, mut vähintään yks päivä viikosta on huono,
taitaa kyl joka työpaikassa olla omat onkelmansa,
mä taas otan tosi hlökohtaisesti.
Hmm

Nih, sitten mä vielä kävin kirjastossa maksamassa sen kamalan laskun, joka oli tullut syksyltä, ku masennuksen alhossa en saanu ees kirjoja palautettua.
Nyt sit piiiitkästä aikaa lainasin yhen kirjan ja pari leffaa.
Hmm

Aattelin, et aloittaisin tekeen Emmalle kirjaa :)
Mä oon kolme kirjaa jo tehnyt ystäville: Anskulle meni eka, lahjaksi sen annoin, seuraavan tein Heliannalle, ja annoin sen, kun hän lähti Ranskaan vaihtoon ja kolmas meni Lillille lahjaksi.
Musta on ihana tehdä sellaisia, ajatuksella ja rauhassa ja taiteillen, terapiaa jonkinlaista sekin on.
:)
ja muistoksi ihania rakkaimmille ystäville

10 minuuttia gossip girliin.

kertaus pääsiäisen vapaista:
to: mökille saunomaan ja syömään, migreeni
pe: migreeni puoli päivää, leffaan (27dresses) ja syömään seurana Maria ja Rölli
la: jotain diipadaapaa päivä ja sitte Lillille ja keilaamaan
su: sukua syömässä ja siirtyminen tampereen mummille
ma: mummilla, huisan pitkä lenkki pyynikki-pispala-tahmela- alueella, illalla lillillä

Niin ja tänään tuli taas voimakkaasti se tunne, että mä haluun jo takaisin omaan kämppään, joka siel putkirempan pahimmassa myllerryksessä vielä on.
Oma rauha olis jees!

Mä päätän tähän.
vuodatusta kerrakseen...