18.3. oon näköjään manaillut saikkuani, ja sellaisellahan sitä taas ollaan, uskot tai älä, mut jos oot ollut kanssani tekemisissä viimeisen viikon aikana niin uskot kyllä.
Tauti sitkeästi alkoi yskällä jo viime viikolla, sit vikonlopun olin yskässäkuumeessa kotosalla, ja sehän kismitti, kun olin niin oottanu kivaa viikonloppua!
Maanantaina tunnollisena työntekijänä töihin, mikä oli niin virhe, koska kuume sitte sillon illalla nousi kattohon, mut kuoleepa pöpöt sit ainakin.
keuhkoputken ja poskionteloiden tulehdukset sit oli diagnoosi ja kolme päivää sain saikkua, eli perjantaiksi oon menossa vielä töihin. Mikä sinänsä on tosi kivaa, kunhan vaan on kunnossa silloin.

Ja nyt salaisuus, huomenna (vaikka saikulla olenkin) meen naapuripitäjään työhaasteluun, josko sieltä paikan sit seuraavaksi vuodeksi saisi, mut siitä sit lisää, ku asia ratkeaa, muitakin on hakenut, joten ainakaan itsestäänselvyytenä en pääsemistäni pidä.
Mut ois se kiva kyllä, onneksi tässä nyt on vielä toinenkin vaihtoehto mukana kuvioissa...
olis vaan kiva jos asiat jo ratkeis johonkin suuntaan
Ja auto pitäis hankkia sitten jos sinne pääsis.
Tosin ehkä muutenkin, hmm.

Halpoja autoja, eiku halpaa autoa kaivataan!

Mä oon jäänyt ihan koukkuun muiden blogien lukemiseen tai katselemiseen, tunnustan.
Siis täysin ihastunut olen niihin, jotka tekee kakkuja ja kakkujen koristuksia yms, ne on sellaisia taideteoksia että oksat pois vaan!!! Jos itsekin joskus osais, tosin näyttää siltä, että sekin on aika koukuttava harrastus, ja mitä ihaninta heillä on joku salainenleivontaystäväpiiri, jossa lähettävät toisilleen asiaankuuluvaa kamaa, ja sit niistä kuvat ja kehut blogiin, mä oon ihan myyty!
Toi nyt kuulostaa siltä et olis vittuilua, mutta ei oo.. :D

Tässä nyt kaikista eniten toivoo, et työkuviot elokuusta eteenpäin ratkeais suht nopeasti, ettei tuu viime käden paniikkia, niinkuin viiime syksynä, sehän oli ihan kamalaa, en tiedä mikä mut silloin pisti hakemaan työtä ympäri Suomea!!!!
No, ehkä pikkasen, tosi pikkasen lohdutti se, että jonnekin olis päässy ja lähes kaikkiin haastatteluun.
Mut kamalasti ei tee mieli muistella sitä...

köh köh
mä hirttäisin sisälläni elävän yskän, jos voisin!

Viime yön onneks nukuin hyvin ja lähes 12 tuntia, mutta sitä edellinen yö olikin sitten katastrofi, yöllä kolmelta keittelin vettä, et sais panadolhottia naamaan ja join ja kävin vessassa ja palelin ja hikoilin ja yskin ja niistin jajajajajaja.

Viime aikoina on tullut yksi uusi mielenkiintoinen tuttavuus. Oikeasti en häntä vielä hyvin tunne, mutta ehkä myöhemmin sitten paremmin :) olen iloinen kuitenkin, että hänen kanssaan on tekemisissä koneitse ja puhelimitse..
Välillä on nyt ollu vähän yksinäinenkin olo, tosin siitä nyt voi syyttää ttäkin et on ollu kipeenä niin paljon, mut jotenkin muutenkin muilla on kamalasti kaikkia uusia juttuja, ja sitten ite ei osaa tai halua tai jaksa hakeutua mihinkään uuteen juttuun.
Tai ei oo ees mielessä, mitä se vois olla, tai mielessä on kyl kaikkia kädentaito yms juttuja mitä voi sitten tehä ku viikon päästä toivonmukaan asuu omassa kämpässä, mut yksinään..
erkoidunkohan mä?
se olis kyl tosi epätodennäköistä...

ei mut nyt, ei pysty enempää.
yötä